ارتقا رقابت در بین موسسات سازنده برای تصاحب سهم بیشتری از بازار و ماهر شدن فعالیتهای منجر گردیده که توزیع تولید ها نیز طراحی کارت ویزیت در گیر تغییرات اساسی شود. ازآنجاکه ساخت کنندگان توانمند نیستند کلیه پرسنل توزیع کننده را از صاحب و مالک تا کارکنان انبارداری، نسبت به بها سبد متاع خویش قانع نمایند، مستلزم شخصی در سازمان هر مورد از توزیع کنندگان میباشند که بعنوان نفر نخستین و کارشناس در تماس و رابطه با آفریننده و مشتریان باشد. به همین عامل ساخت کنندگان از روش مدیران بخش ها خویش، شخصی را گزینش می‌کنند که می‌تواند پیوند مطلوب و عشق و علاقه مند فی مابین خالق و توزیع کننده باشد و روی حداکثر کردن نفوذ در حوزه های توزیع متمرکز شود.
در‌این نوشته‌ی علمی با تیتر ” روشی مؤثر در تولید هماهنگی در بین و پخش ” با تارنما یادگرفتن بازاریابی و TheMarketing.ir یاروهمدم باشید.

امروزه در‌حالتی که سازنده ای متاع خویش را به کمپانی پخش بسپارد و درانتظار بماند که کمپانی پخش تمام کارها مرتبط با توزیع را انجام دهد، به پیروزی چندانی دست نخواهد یافت. به این ترتیب همیاری بین بخش در کمپانی آفریننده و کمپانی پخش از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است و به همین ادله لازم میباشد شخصی وظیفهی تولید و محافظت این همیاری را بعهده بگیرد. بدین شخص در اصطلاح قهرمان مال (یا این که در کشورمان رئیس مارک) گفته می گردد.

در کشورهای توسعه یافته تعیین قهرمان جنس این چنین انجام می گردد که کمپانی توزیع کننده به یکی‌از نیروهای خویش مأموریت میدهد که زیر هدایت رئیس کمپانی سازنده کار نماید تا در پخش و توزیع آن کالا مختص ماهر شود. مزیت این فعالیت این میباشد که فرآیند مربی گری (coaching) فارغ از هیچ هزینه ای برای نیروی کمپانی پخش انجام میگردد. از طرف دیگر رئیس کمپانی خالق نیز میتواند اطمینان نتیجه ها نماید که شخصی ماهر بصورت مخصوص کارها توزیع جنس او‌را پیگیری می‌کند و این می‌تواند به پیروزی جنس در بازار یاری دهد.

در جمهوری اسلامی ایران معمولا جهت عکس این نحوه گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. بعبارتی، کمپانی پخش از رئیس کمپانی خالق می‌خواهد که یکی‌از نیروهای خویش را به آنجا بفرستد تا وی کارها مرتبط با توزیع را پیگیری نماید. این شیوه شاید مخارج هنگامی و ریالی مدیریت برای انجام دادن مراحل مربی گری را کم کند، ولی از‌آنجا که شخصی که از طرف رئیس به کمپانی پخش نبی | می گردد، متمدن سازمانی کمپانی پخش بیگانه میباشد و به نوعی یک ناآشنا به حساب می‌آید، همواره شاهد تعتی بین این نیرو و نیروهای کمپانی پخش بوده ایم.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی: ۴۰ نکته کلیدی و کاربردی برای کارشناسان بازاریابی و


چه کسی می بایست قهرمان جنس شما باشد؟
ایجاد کنندگان بشدت بر رمز نفوذ در توزیع کنندگان دارای اعتبار با هم رقابت می‌نمایند و به همین استدلال همت می‌نمایند که یک کدام از شایسته ترین نیروهای را که اکنون روی یک کدام از تولید ها اصلی فعالیت دارد، برای این فعالیت گزینش نمایند. ساخت کنندگان، نیروهای جدیدتر و اشخاصی را که در صف نخستین نیروهای توزیع کننده قرار ندارند ولی از پتانسیل و انگیزهی بالایی برخوردارند، ترجیح میدهند. مدیران بخشها بطور غیرقانونی نیروی ی را گزینش می‌کنند که پیش از این با او عمل کرده باشند و با وی ریلکس خیس باشند.

همیاری در بین مدیریت و نیروی کمپانی پخش در پیروزی شخصی که قرار میباشد قهرمان کالا باشد، نقش بسزایی داراست. رئیس باید حقیقتا از فعالیت کردن با نیروی ویژهی کمپانی پخش لذت پیروزشود، و این نیرو هم علاوه بر عشق و علاقه به همیاری، بایستی احترام لازم را در فعالیت برای مدیریت قائل باشد. وی همینطور بایستی به علم رئیس از کالا و مهارت و احترام بگذارد. دقت داشته باشید که منظور از تحسین، تملق وجود ندارد و رئیس بایستی شخصی زبده و علم کافی در این باره باشد. این همیاری فی مابین دو طرف باید در طرحی موسوم به برنامه ی کارشناس کالا یا این که برنامه ی قهرمان جنس به رسمیت در آید و در غایت به بخشی از قرارداد کلی توزیع تبدیل شود. هنگام به کار گیری از معنا قهرمان کالا، بسیار مهم میباشد که کسانی مانند صاحب کمپانی پخش، مدیریت سازنده و سایرافراد مهم در کمپانی پخش نادیده گرفته نشوند.
 

کمپانی ,توزیع ,رئیس ,شخصی ,نیروهای ,قهرمان ,رئیس ,مدیریت ,توزیع کننده ,نیروهای , کمپانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخون وبلاگی برای همه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی گنبد فیروزه ارزان کده آشپزباشی گروه هنری بازیگران صحنه همه چی ها دانلود فیلم آهنگ پیشه trucks and trailer