کاتالوگ الکترونیکی همانند دیگر CD های چندین رسانه ای (Multimedia) می باشد و بر روی یک لوح فشرده (CD) با قابلیت و امکان چاپ طرح اختصاصی، یاور با نام شرکت و … که مستقیماً بر روی CD و در داخل یک پکیج چاپی و یا این که فانتزی قرارگرفته و به مشتریان طراحی کاتالوگ ارائه خواهد شد . CD پس از قرارگیری در کامپیوتر به صورت مداد (AutoRun) اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصب (Install) بر روی سیستم را ندارد . (یک استعمال کننده طراحی کارت ویزیت بدون کوچکترین دانشی از کامپیوتر می تواند از کاتالوگ الکترونیک به کارگیری نماید) پس از اجرای کاتالوگ الکترونیکی،کلیات محتویات داخل CD در برابر به کار گیری کننده قرار گرفته و حتی یک استفاده کننده بی آلایش کامپیوتر می تواند به راحتی اقدام به ورق زدن و مشاهده کاغذ ها مختلف کاتالوگ الکترونیکی نماید . تصاویر ارائه گردیده گویای این حقیقت خواهد بود .

یکی از متداول ترین ابزارهای تبلیغاتی ، کاتالوگ ها می باشند که به مشتریان ، اطلاعاتی در رابطه جنس ها و خدمت ها ارائه می کنند . جور تازه کاتالوگ ها ، که با به کارگیری از تکنولوژی های چندرسانه ای کامپیوتری ایجاد می شود ، کاتالوگ الکترونیکی میباشد که مزایا و قابلیت های اکثری نسبت به ورژن های چاپی دارااست . از گزاره این‌که در قالب کاتالوگ های الکترونیکی می بضاعت داده ها بی نقص تر و جزئی تری از تولیدها و سرویس ها را با شکلی جالب خیس و تاثیر گذارتر به چهره متن ، تصویر ، صدا و ویدیو های ویدئویی ارائه کرد .

امروزه معرفی محصولات، برنامه ها، سازمان ها و ارگانها به بهترین نحو امریست مهم، و واضح میباشد برای تحقق این دارای اهمیت به کار گیری از اشکال رسانه های گوناگون مانند گفتار، موسیقی، عکس، متن، کارتن و محیط های تعاملی واجب می کند . قابل انعطاف افزارهای مالتی مدیا و کاتالوگهای الکترونیکی با بهره گیری از این امکانات، با محیطی پویا و جذاب، فارغ از هیچ محدودیتی منظور سازمان ها و شرکت ها را فراهم می کند .

کاتالوگ تیم ای از اوراق تبلیغاتی است که عموما در یک مجموعه و به صورت یک مجلد به مشتریان برای معرفی مال (کالا یا خدمات) یک بنگاه تجاری ساخت می گردد . هزینه بسیار تولید، دوران مدت چاپ، سرعت ذیل در رساندن کاتالوگ به دست مشتری، محدودیت جغرافیایی در ارسال کاتالوگ، محدودیت در تصحیح مشکلات و یا تغییرات احتمالی از جمله ایراد ها کاتالوگ های چاپی به شمار می رود .

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای می باشد یعنی رابطه و انتقال زمینه ها و مفاهیم با به کارگیری از رسانه های گوناگون همچون گفتار , موسیقی ,عکس , نوشته , کارتن , محیط های تعاملی و رابط با به کارگیری کننده . امروزه مالتی مدیا به هر جایی نفوذ کرده و تاثیر انکار ناپذیر خود را به همه اثبات کرده و رویش گسترش و توسعه آن در کلیه شاخه ها که نیاز به ارتباط , انتقال و جذب مخاطب دارا هستند به دیده می خورد و روز به روز نیز در درحال حاضر ارتقا میباشد .

از خلق کاتالوگ در جهان تبلیغات زمان زیادی نمی گذرد ، برای به وجود آوردن انگیزه ، رقابت و معرفی بازار ساخت و عرضه گردیده به بازار، اقدام به اخلاق و رفتار راه نوینی از پدیده های گرافیک کردند تا پیام گیرها ” بتوانند در دوران مناسب و با شرح و تصاویری که در این وسیله تبلیغاتی درج شده بود ، با مال ها عرضه شده آن راس آشنا شوند هدف , ارتباط و انتقال خوبتر میباشد . این انگیزه را میتوان در هر چیزی گنجاند . مانند: تبلیغات , یادگرفتن , اطلاع رسانی , تفریحات و اکثری از شاخه های دیگر، که این موردها , انعطاف پذیری و کاربرد بالای مالتی مدیا را در هر سطحی نشان می دهد . یاری به محیط زیست و در دسترس بودن دائمی ، امکان دانلود به وسیله مشتری و سرعت پخش دوچندان بالا و جلوه های گرافیکی زیبا و . . . از خصوصیت های اساسی کاتالوگ الکترونیکی و سی دی های مالتی مدیا می باشد .

کاتالوگ ,الکترونیکی ,مالتی ,مدیا ,کننده ,میباشد ,مالتی مدیا ,کاتالوگ الکترونیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای بی غم یافا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود فایل های کمیاب فروشگاه اینترنتی سونت تا دیر نشده خرید کن