لیبل از جمله سازه های اصلی و موءثر تبلیغاتی می باشد که نقش حساس و سازنده ای در جذب مشتری و جلب خشنودی طراحی کارت ویزیت او ایفا می نماید . به همین برهان نگارنده بر آن شد تا در این یادداشت به طراحی کارت ویزیت  چک نکته و یافته هایی کاربردی در این خصوص بپردازد .

با
مشتری رای زنی فرمایید هیچ گاه تصور نکنید که از مراد و رغبت های مشتری آگاه می باشید . همواره با مشتری در تماس باشید، با او دعوا و اظهار کرد و گو کنید و اطمینان حاصل فرمائید که هم مشتری نگرش و تصور درستی از منظور ی خویش دارد، هم شما به درستی از خواست و طرح قضیه نظر وی با خبر هستید .

لیبل

این نشست می بایست با حضور و درخواست اداره برگزار شود . مشتری قلیل خیس تمایلی به این دست جلوس کرد و جلوس کرد ها نشان خواهد اعطا کرد .
هم
اکنون این پرسش مطرح می شود که چه قضیه ها و محور هایی باید در این جلسه مطرح و محاسبه شوند: لوگو: لوگو اول المان لیبل است که بایستی در این جلوس کرد به آن پرداخته شود و حتمی می باشد بیشترین تلاش برای هماهنگی لوگو و لیبل حاصل شود .
جزئیات کالا: مشتری قلیل تر به آن چه که می بایست و حتمی هست که بر روی محصول درج شود اعتنا نشان می دهد . این وظیفه ی طراح می باشد که از مشتری بخواهد تا برای درج جزئیات، آمار و ارقام مورد نیاز برای درج روی لیبل، او را ملازمت نماید . فراموش نکنید که لیبل و طراحی آن، پیش از آن که بر اعتبار و قیمت اداره مسئله حیث اثر گذار باشد، اعتبار و بها طراح و کمپانی پباده سازی را علامت می رود . پس اضطراری می باشد کمپانی طراح، بیش از مشتری به عمل و اجرای آن قیمت بدهد .
هر آنچه بایستی از مشتری دریافت کنید: طراح و شرکت ذی‌ربط بایستی بتواند فایل، طراحی، اتود، پیش طرح و هر آنچه که به طرح مشتری مربوط هست را از مشتری اخذ کند . گرچه ممکن می‌باشد بعضا از مشتری ها سوای هیچ نوع طرح اول به کمپانی وارد شوند . با این اکنون در این قضیه نیز می بضاعت و توان از هدف و ایده هایی که الهام بخش مشتری در ایجاد طرح مورد نظر هستند، آگاه شد . گذشته از این، فراموش نکنید که برخی از مشتری ها چندان درک درستی از مورد های خاطره گردیده ندارند و این وظیفه ی طراح می‌باشد که بتواند به مخزن های درونی مشتری در رابطه ی طرح زمینه حیث دست یابد .
جور بسته بندی: اطمینان حاصل نمایید که بسته بندی موضوع حیث با لیبل و طرح زمینه حیث هماهنگی داشته باشد . چه دوچندان لیبل های جذابی که به استدلال عدم سود مندی از بسته بندی مناسب دیده نشدند . این خویش نیازمند گرد نیز آیی ای در در بین تیم های طراحی و تیم بسته بندی هست .
علم برندینگ: خوب تر می باشد م و گرد هم آیی ای مشترک در میان مجموعه پباده سازی و بازاریابی هم انجام شود تا طرح لیبل از نگاه بازاریابی نیز اثر گذار و نافذ باشد .
لیبل

آناتومی
لیبل
نیز زیرا دیگر سازه های تبلیغاتی و چاپی، لیبل هم آناتومی و ساختار تعریف شده ای دارااست که به آن می پردازیم .

لیبل از سه جزو دارای اهمیت تشکیل گردیده هست که عبارتند از: خط ایمن (خطی که آنگاه از خط تریم قرار می گیرد)، خط تریم (خط حاشیه) و ناحیه ی بلید (ناحیه ی آن‌گاه از خط تریم) . همگی ی آن چه که یک طراح پباده سازی می کند، در منطقه ای که به وسیله ی خط ایمن محاط شده، قرار می گیرد .

توجه به خط و حوزه‌ های خاطره گردیده باعث می شود تا طراح حساب شده خیس عمل نماید و پباده سازی از چارچوب توصیف گردیده  نکند .

لیبل

در نقطه نقطه نهایی به دیگر المان هایی که می توانند در پباده سازی لیبل نظر شوند می پردازیم و نکته های کاربردی در مرحله ی آنگاه از آن از طراحی لیبل را، در مطلب ی آینده محاسبه می کنیم .

عنصرها کالا: خوب تر می‌باشد عنصرها و مواد سازنده ی فرآورده در لیبل درج شوند . هر چه ظریف تر و مشتمل بر تر، عالی خیس .

سند نامه: مدرک نامه از جمله ابزار هایی است که شرکت و طراح های متعددی برای درج آن رغبت به نشان می دهند . با این حال، سفارش نگارنده این است که از در بین مدرک نامه های مختلف، عالی خیس آن هست که گواهی مربوط با مال بر روی لیبل درج شود .

سفارش های کاربردی: خوب خیس می‌باشد پیشنهاد، راهبرد و هر آنچه که مشتری را در ، مصرف و نگه داری محصول یاری می دهد، بر روی لیبل درج شود .

لیبل ,مشتری ,سازی ,طراح ,تریم ,کاربردی ,پباده سازی ,فراموش نکنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف هر چی که بخوای هواداران فرزاد فرزین کسب و کار مدرن انواع کیک دانلود کده جلال ژاله نصب تجهیزات هشداردهنده اعلام حریق گرمایش برودت پارس